piątek, 10 października 2014

Jesiennie...

Ja też jestem jedną z miłośniczek jesieni.
Podobnie jak moja kochana Joanna, na której blogu możecie obejrzeć kilka pięknych, jesiennych widoków.

A u mnie...?
Chcę spróbować zrealizować ciekawy pomysł na zdjęcia, ale zanim to nastąpi, wrzucę tu kilka fotek mojej małej Gretel. Byłyśmy na wycieczce :)


























Nie mogę się doczekać niedzielnego warszawskiego meeta.
Te spotkania są zawsze takie fajne, miłe i pełne pozytywnej energii.

Sympatycznie jest poznać na żywo osoby, które kojarzyło się do tej pory jedynie z blogów, stron na facebooku i z forum.
No i ileż wiedzy można zdobyć!

I ile znanych lalek można wymacać...!!
Mi się udało strzelić sobie fotkę z Gwen, sławną lalką Honoraty, którą pięknie przerobiła Malkama. Nie będę tu umieszczać tej fotki - jest na moim prywatnym koncie na facebooku.

Może tym razem uda mi się zabrać na meeta aparat. Ręka już zdrowa, nie tak jak ostatnim razem - spróbuję uwiecznić miłe spotkanie.

A tymczasem życzę wszystkim miłego dnia, ciepłego weekendu i weny twórczej.


5 komentarzy:

  1. Przedostatnie zdjęcie na torach cudne :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia i cudna lala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia Ci wyszło. Uwielbiam kolor jej włosów na tle zachodzącego słońca ♥ A zdjęcie w kapuście jest zdecydowanie moim faworytem, sama słodycz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ruda w bluszczach to jest to!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)