piątek, 10 maja 2013

OOAK doll Sophie

Przemalowałam Sophie raz jeszcze (Draculaurę).
Podoba mi się.
Jestem zadowolona.

Niestety nie udało mi się pstryknąć świetnego zdjęcia. Mieszkanie jest zbyt ciemne, lampa prześwietla, a na zewnątrz nie wyjdę na hałaśliwa ulicę, by cyknąć lalce portrecik ;]
Postaram się w przyszłości zrobić lepsze zdjęcia, żeby detale  było widać wyraźniej.


Sophie ma dwukolorowe oczy, piegi, bladoróżowe usta. Podcięłam jej włosy, ponieważ po wyjęciu z pudełka i zdjęciu oryginalnej gumki okazało się, że końcówki włosów są po prostu zniszczone.
Lalka dostała sukienkę uszytą przez Lalibajkę wg mojego własnego pomysłu.

Fotel, który widzicie, był zrobiony na zamówienie. Wygląda na wygodny i lalki lubią w nim siedzieć ;)

A tymczasem fotki:


kiepska jakość zdjęcia - wiem, wiem... nie widać piegów delikatnych i  błysku na ustach... cóż począć... nie mam gdzie wyjść z lalką, aby jej lepsze portrety zrobic
Sophie w fotelu - fotka z efektem ;)

7 komentarzy:

  1. Potrzebujesz balkonu, jednym słowem :).
    Lalka wygląda uroczo, bardzo mi się w tej wersji podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Draculaury to ona już nie przypomina w ogóle, ale to zmiana na plus. I to Wielki Plus! Gratuluję efektu, jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Eksperymentuję z różnego typu makijażami dla lalek i muszę powiedzieć, że z tego jestem zadowolona ^^

      Usuń
  3. Złe światło... Znam ten problem aż za dobrze. Wyszła wspaniale, mimo wszystko :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)