poniedziałek, 11 listopada 2013

Takie tam...

 Draculaura/Sophie przeszła kolejną metamorfozę...
Postaram się zrobić jej jeszcze kilka zdjęć w świetle dziennym, bez spłaszczającego flesza.



 Ciekawa jestem bardzo nowych produktów Mattela. Monsterkowych, oczywiście. Widziałam zajawki i bardzo mnie zaintrygowały (http://monsterhigh.wikia.com/wiki/Honey_Swamp/merchandise#Hauntlywood ta zwłaszcza... a tu większe foto http://www.tomopop.com/ul/31345-/MonsterHigh49-noscale.jpg).
W związku z tym zaczęłam też myśleć nad powiększeniem mojego domku lalkowego. Moje jedenaście panien ledwo się mieści w środku. I nie mam gdzie eksponować wszystkich tych zajebiaszczych miniaturek.
Jakiś czas temu, niedawno dość, Monsterki otrzymały fantastyczne krzesełko, dzieło nieocenionego G. :)
Postaram się zrobić fotkę i pokazać.



7 komentarzy:

  1. Ładnie ;)
    Chociaż i tak jestem fanką Twojej słodziakowej Ghoulii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuje nie powiekszac domku ale zwiekszyc rotacje, bo duzej ilosci radosci nie da sie naprawde dobrze wyeksponowac na raz.
    Zaplanuj na przyklad Diorama Czwartki. I Soboty. Minimum. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Właśnie tworzy się drugi lalczyny pokoik, więc pomyślę :)

      Usuń
  3. O, nie wiedziałam, że Mattel wypuścił jakieś nowe Monsterki, chociaż powiem szczerze, że jest z nimi coraz gorzej, coraz bardziej wyglądają jak transwestyci. ;) Podoba mi się za to nowa seria Ever After High, chociaż oryginalne twarze lalek i tak nie robią większej różnicy przy repaintcie.
    Śliczna Sophie, sama zrobiłaś jej czapkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre nowe Monsterki mi się podobają, zwłaszcza potwór wodny z kręconymi włosami. Wygląda sympatycznie :)

      Everki są fajne, będę miała kiedyś Apple. Jeszcze nie wiem, kiedy, ale będę :)

      Dziękuję za miły komplement o Sophie. Czapeczkę zrobiła nieoceniona Lalibajka. https://www.facebook.com/Lalibajka?fref=ts

      Fajnie, że wróciłaś :)

      Usuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)