niedziela, 12 kwietnia 2015

Blythe in my head!

Tak strasznie dawno mnie tu nie było.
Nie umiem prowadzić bloga, wolę szybszy sposób komunikacji (facebook, flickr).

Po wczorajszym wydarzeniu postanowiłam jednak coś tu dodać, odkurzyć...

Co było wczoraj?
A Blythecon Polska edycja pierwsza.

Wspaniały lalkowy event, który zorganizowały Malkama i Honorata, a którego oprawą graficzną zajęła się zdolna Agata.
Wielkie brawa i podziękowania. Było wspaniale.

Miałam nareszcie okazję poznać część osób, znanych z facebooka i blogów.
No i te wszystkie panny Blajtki. Każda zachwycająca.

Nie byłam w stanie wybrać jednej jedynej, która najbardziej mi się podobała, bo każda była piękna. Tyle pracy włożono w to, by mogła wyglądać właśnie tak, jak wymyślił sobie twórca.

Co prawda Blajtka-jelonek poruszyła mnie chyba najbardziej, ale wszystkie mi się podobały.

Zapraszam na spam zdjęciowy (częściowo znany już Wam z flickra i facebooka, ale co tam):


Wybaczcie, ale muszę zacząć od swoich panienek, bo okropnie obraziłyby się na mnie. Z przodu moja trójca, a  z tyłu trzy gracje Annettet Doll.

Lalki Marysi.

Shirley, Nicky, dwie panienki Annettet Doll i moja Gretel.

LPS Blythe Ewy.

Pepa Marysi - cudna po prostu na żywo.

Śliczna panienka ogrodniczka Jaghi.

Ashley Ewy.

Dziewczyny Malfure Custom. Okropnie mi się podobają!!

Kiedyś Sara Malkamy, a dziś Ala (z kotem Fryderykiem).

Moja zawstydzona Polina.

Kolejna piękność Malfure Custom.

Sunny Oli, autorstwa Annash Creations.

Zara Malkamy i Blythe Kasi B.

Sławna celebrytka - panienka Gwen i przecudna lalka Jaghi, przerobiona przez Eff.

No i lalka-jelonek - uwielbiam ją. Jest perfekcyjna.

Mimi me Malkamy :D

Jodiedolls.

Smutasek zawstydzony Lily Leah.

Peppa Annettet Doll i lalka Annash Creations.

Szarowłosa lalka frigidy.


Przybyli też goście specjalni:


I odbyła się loteria:


Miałam niezwykłego farta w loterii - wygrałam trzy śliczne itemki(pokażę wkrótce). Wylosowałam też czwarty prezent ale okazało się, że to był ten, który sama na loterię podarowałam i  zrezygnowałam, żeby ktoś inny też się z czegoś ucieszył. W końcu chodzi o dobrą zabawę. Chociaż nie powiem - przyjemne uczucie wygrać wymarzony sweterek od Honoraty ;)


Bardzo wszystkim dziękuję za wspaniałą zabawę i pozytywne emocje. Dół lalkowy przepadł.
Mogę kombinować dalej ;)

3 komentarze:

  1. Recenzja ze spotkania wyszła Ci fantastycznie. Bardzo ale to bardzo cieszę się, że poznałyśmy się osobiście. Frajdę sprawiłaś i niesamowitą widząc Twoje panienki w moich łaszkach:):) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za pięknością Malfrue - moja niebieskooka Miętka, a obok Sunny Oli - Cookie Matylloli. :) :) :)
    Świetna fotorelacja! Ech, było super!
    Do następnego miłego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała fotorelacja, jestem pod wrażeniem twojej pamięci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)