piątek, 9 maja 2014

Majówka

Wszyscy już na blogach dawno zapomnieli o majówce, a ja jakoś nie mogłam się zebrać, by obrobić fotki i coś dodać nowego.

Ale w końcu mój spam majówkowy...
Zapraszam.


prawie jak w American Beauty... prawie!


Abbey dostała nową buzię, należało jej się







Shirley na placu zabaw- cieszy się, że była na Warmii (i z plecaczka od Gabrysi też się cieszy!)



little dal (własność Joanny) i Blythe


a tu dwie Abbey: po lewej moja wersja, po prawej Joanny










Draculaura (własność i repaint Joanny)



lalkowe drzewo... było trochę kłopotu z usadzeniem panien... spadać chciały jak dojrzałe jabłka


I trochę fotek z bekstejdżu tak zwanego:



me and my doll


dobra lalka, grzeczna lalka, siedź jak ci każą...



Joanna cierpliwie i troskliwie wiesza lalki na drzewie

Dziękuję Ci, Asiu, za przemiły lalkowy dzień :)

6 komentarzy:

  1. "dobra lalka" mnie rozwaliło :D:D:D::D też tak gadam "siedź cholero" :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie z "bekstejdżu" z Blajtką na huśtawce! Mała ma fajny plecaczek. ...a moja wielkogłowa dziś dostała buciki i jest przeszczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co! Cieszę się, że mogłam poznać Twoje panny. Zdjęcia wyszły Ci przepiękne, dziewczyny wyglądają super :) Mam nadzieję, że uda nam się to powtórzyć ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! bardzo podobają mi się te czarno białe ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zawsze śliczne :)
    Plecaczek wygląda podobnie do takiego, jaki chciałam kupić całkiem niedawno, ale dla siebie, a także trochę większy (lecz niewiele, bo się właśnie za mały okazał, jak mi się go przypadkiem udało ujrzeć na żywo, więc go nie zamówiłam) xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)