niedziela, 1 grudnia 2013

Prezentacja

Najwyższy czas zaprezentować lalkowe pokoje. Mebelki są, miniaturki poustawiane (a niektóre pochowane - są tak małe i delikatne, że czasem boję się, iż przedwcześnie się zniszczą).
Jedna mniejsza komoda będzie jeszcze przeze mnie dekupażowana, ale póki co służy za siedzonko.

Obiecałam, zatem proszę:

nie całkiem pokoik :)

pierwszy pokoik, czyli pojedynczy Expedit z IKEI

najnowszy pokoik, czyli zdekupażowane dzieło zeszłego weekendu
chwalę się też zestawem na herbaciane przyjęcie

Do tego mam dwie nowe lokatorki. Miało ich nie być, bo nie planowałam nowych Monsterek, ale tak wyszło. W Toys R Us promocja była...

cleo

Wciąż czekam na nową lalkę, ale chyba jeszcze chwilę poczekam.
Mam nadzieję, że dostanę przesyłkę bez zbędnych problemów.

I cały czas szukam miniaturek dla lalek w przyzwoitych cenach. Polecacie coś?

7 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi sie podoba i jestem pod wrazeniem :). Super wyszlo :). I piekne mieszkanki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się takie mieszkanko dla lalek, serwis przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca nad domkiem to czysta przyjemność. Zachęcam ;)

      Usuń
  3. Wszystko razem wygląda naprawdę świetnie, aż zazdroszczę. Mebelki super, piękny zestaw porcelany, ogólnie ekstra. I bardzo podoba mi się robótka na drutach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robótka od Sabiny :D
      Jest świetna. Moje lale może same sobie jakieś ciekawe sweterki wydziergają? ;)

      Usuń
  4. Ale obkupiłaś się w komody :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)