piątek, 25 kwietnia 2014

Pullipanna w chmurach

Pogoda rozpieszcza... aż się chce wystawić nos z domu... choćby na balkon.

Pullipa Aniela pozowała dziś krótko, acz dzielnie...
Zobaczcie:












Aniela chciała też Wam pokazać chmurki. Chmurki są dziełem koleżanki, wyjątkowo zdolnej osoby :)
Zachęcam do kliknięcia: aeR made

Do chmurek miło się przytulić.




I fajnie pomajtać nogami...




Koty też lubią poduchy...




A na weekend majowy zabieram Blajcicę ze sobą na Warmię.
Spodobało jej się podróżowanie.

Udanego, słonecznego weekendu :)


  

10 komentarzy:

  1. Fajna Pullipka! ...a ja czekam z niecierpliwością na relację fotograficzną pobytu Blajtki na Warmii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeej. Sliczną masz dziewczynkę. I do tego jey tak fajnie ubrana. *_* Cudna ta sukieneczka.

    Zapraszam do mnie.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, piękna i w ogóle cudowna :D Świetne fotki :)

    I ja nic nie powiem, że bardzo mnie cieszy pociąg Anieli do podróżowania :) Chętnie ją poznam, jak zabierzesz ją na Warmię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Warmie pojedzie Shirley ;)
      Jako podróżująca Blythe :D

      Usuń
  4. No fajna :) Bardzo ładny wig ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zdjécia :) Co to za model..? Bo jakos nie do konca kojarzę.
    No..ale..sukienka jest prześliczna !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Anielę, miałam taką mieć, ale przetrwoniłam kasę na pierdoły, aczkolwiek zbieram dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem już chyba z lekka nieprzytomna, patrzę na pierwsze zdjęcie, czytam: Aniela... Ja się najpierw zastanawiałam, kto to, bo te włosy takie jasne od słońca się wydają, że się zmyliłam xD
    Trzecie zdjątko mi się z Alicyją W Krainie Czarów kojarzy, albo po prostu ta sukienka, bo ma różne wzorki i fajny kolorek.
    Jeśli chodzi o poduszki, to powiedziałabym o nich więcej, ale niestety, oczka mnie bolą od patrzenia, to przez ten wzorek xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)