sobota, 12 kwietnia 2014

Ruda paskuda

W mojej lalkowej gablotce zamieszkała druga paskuda - little Blythe (z LPS).
Pomalowałam ją trochę i blond paskuda dostała kompankę.


 Doczytałam na jakimś forum, że Hasbro juz nie dołącza paskud do Pet Szopów. Że pojawiły sie nowe laleczki, atrakcyjniejsze dla targetu.

A ja chcę mieć jeszcze kilka paskud, pocieszne są.



Czy ktoś wie, gdzie mogę z Internetach znaleźć spis wszystkich paskud, dołączanych do LPS?
Będę wdzięczna za pomoc.

a to mi znalazł gugle - fajowe

5 komentarzy:

  1. Świetny zbór :) są rozkoszne, urocze i w ogóle!
    Małe paskudy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Paskudka! Uwielbiam je. Sama mam trzy, ale chętnie zebrałabym całą kolekcję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rudzielec :) Chyba muszę jakąś upolować, nim wszystkie znikną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rudzielce są najlepsze :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety pomóc nie pomogę, bo nigdy nawet nic o Blythe nie szukałam, ani o tych dużych, ani z LPS. Nigdy jakoś szczególnie mi się nie podobały, chociaż rzeczywiście niektórzy potrafią z nimi zrobić takie cuda, że nawet mnie przekonują (choćby Ty). Mam jedną, bo mi się od niej konik podobał. Leży gdzieś sobie, biedaczka. Chociaż się paru zdjęć doczekała, co, z tego co wiem, są na moim blogu wciąż, gdzieś w głębinach.
    Może będą miały wspólny pokoik, ale poprzednie mieszkanko Elizi zostało zajęte przez moje różne książki i zeszyty... Jestem taka okrutna, bo tak w sumie ta półka na razie jest pusta, a Elizabeth się po pudełkach moich wala (co prawda najładniejszych)...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)