sobota, 7 czerwca 2014

Stardust

 W tak zwanym międzyczasie przerobiłam moją pierwszą dyniogłówkę. To Basaak, tańsza podróba Blythe niestety, ale na czymś uczyć się trzeba :)
Basaczki są zdecydowanie gorszej jakości niż Blajtki: mają gorsze włosy, blizny i szramy na ciele i krzywe oczy, ale co tam... Lalka, która na imię dostała Stardust, zostanie ze mną i będzie jej dobrze w mojej lalczanej gablotce.

Teraz czekam na oryginalną Blythe na custom. Zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

A tymczasem przedstawiam Wam Stardust:




























Lalka jest robiona wg moich własnych kryteriów estetycznych, a ja lubię piegi i rumieńce oraz czerwone nosy. Nic na to nie poradzę :P

A z dzisiejszego festiwalu Matsuri przywiozłam to:



i to:



Dobranoc.

17 komentarzy:

  1. Stardust jest piękna, już Ci to mówiłam :D I strasznie podobają mi się jej buty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, moja kochana, dzięki :*
      Twoje słowa są cenne.

      A butki to i ja uwielbiam, są świetne, nie było mi zal 40zł. na nie :D

      Usuń
  2. Jaka ona piękna! Śliczne ma imię. Okazuje się, że Basaaczki też mogą być świetnymi OOAKami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne. Bardzo się cieszę, ze mała Stardust wywołuje tyle pozytywnych emocji :)

      Usuń
  3. Świetnie Ci wyszło. :) Ona jest taka piękna.. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sailor Moon <3 w podstawówce biegłam do domu po lekcjach żeby na nią zdążyć, łezka się w oku kręci na wspomnienie ;)
    Oczywiście, teraz robię z czachą i czekam na dostawę filcu żeby porobić z innymi zwierzątkami/motywami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super, to ja czekam na inne wzory. Może się skuszę na coś :)))

      Usuń
  5. Piegi i nosek bym sobie darowała, ale rumieńce - dodają uroku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja uwielbiam piegi i różowe nosy, co poradzić :D
      Na pewno będę się starała nowe lalki przerabiać nieco inaczej, ale ta zostaje rumiana i piegowata :D

      Usuń
  6. śliczne jej powieki wymalowałaś, a butki ze zdjęcia - bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie.Butki z pullipfamily :)

      Usuń
  7. musze przyznac ze niespodziewałam sie ze z basaczka wyjdzie takie cudo,rozkrecasz sie kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Ślicznotko! :) Super wyszła, a ja również jestem fanką piegów i czerwonych nochalków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też, nic na to nie poradzę, ze mi to u dyniogłówek pasuje :) Dzięki, dobra duszo :)

      Usuń
  9. Szczerze to jak najpierw czytałam, to nie sądziłam, że potem zobaczę coś tak pięknego. Reszta twarzy lekki zez i tak przyćmiła. ;p
    Ja też bardzo lubię piegi.
    I Pocky również.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)