wtorek, 26 sierpnia 2014

Ruda paskuda in da hałs.

Popełniłam custom na mojej pierwszej factory Blythe. Chciałam mieć w domu rudą paskudę i mam :)
Nie mam siły na pisanie, bo praca mnie wykańcza troszkę, ale za to mogę sypnąć zdjęciowym spamem:



work in progress jak widać...


zamyślone rude dziewczę


och, te karotkowe refleksy we włosiu!


z siostroblajtką Nicky





Witaj, Gretel!


Ruda dostała imię Gretel (dziękuję, Aniu!) i sukienkę od Asi.
W ulubionym moim stylu ostatnio - mori oczywiście ;)


Nicky nadal szuka domu. Obniżyłam ciut cenę, ale nie spieszy mi się, więc cierpliwie poczekam, może jakiś chętny na pannę się znajdzie.

Tu, pod tym linkiem, mała Nicky Lad czeka na nowy dom! :)





Ostatnio dwie moje lalki poszły w świat: Draculaura poleciała do Singapuru, a Basaczek Stardust do Nowego Jorku. Bardzo się ucieszyłam :3

Chaotyczne te moje notki. Nie umiem jakoś prowadzić porządnego bloga z interesującymi wpisami, wybaczcie. O wiele bardziej ostatnimi laty idzie mi wyrażanie siebie zdjęciami.

Zapraszam na mojego flickra :)
Dziękuję.

Do napisania!

11 komentarzy:

  1. Przecudo! Przecudooooo! Też mi się marzy ruda Blajcioszka :)
    ...no i super, że Basaczek śliczniaczek znalazł domek!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też się cieszę :)
      Zawsze to fajnie, jak coś, co stworzysz zyskuje uznanie...i jeszcze ktoś kupuje :D

      Usuń
  2. Śliczności :) Podziwiam osoby, które umieją tak pięknie pomalować lalkę :) Ja nawet na kartce nie umiem symetrycznych ust, rzęs czy brwi namalować ;P A o zdobieniu powiek to już nie wspomnę ;)

    Piękne te Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :)
      A Twoje panny wprost uwielbiam :)

      Usuń
  3. Ależ proszę :).
    Te chmurki na powiekach to Twoje dzieło, czy były w zestawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje, moje :)
      Oryginalnie są niepomalowane w żaden sposób.

      Usuń
  4. Gretel jest cudna. Nie dość, że ruda, to jeszcze w chmurkowym makijażu! Kochaaam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny rudzielec i te powieczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe ^^ A co ciekawe rude włoski cudnie wychodzą na fotkach w słońcu. Co za kolor! Dłubałaś jej coś przy ustach czy tak wygląda oryginał? Bo ma słodziachną minkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie i tak notki są wystarczająco interesujące, przynajmniej umiesz się swoimi lalkami świetnie zajmować i robić im piękne zdjęcia, nie to co ja, która wszystko odkłada na później, a zdjęcia, wszystkie strasznie do siebie podobne, pstryka telefonem. xD
    Na piątym zdjęciu ten wzrok Gretel jakoś tak mnie przeraża ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)