poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Urlopowo - wakacyjnie -leniwie...

Długo mnie nie było, ponieważ jest gorąco i mój organizm odmawia współpracy plus mam urlop.
Bieżące informacje przedstawię punktowo:

1. Meet w Olsztynie.


Zaczęło się niewinnie... zaledwie garść lalek...


... których przybywało z każdym otwartym pudełeczkiem...


piękna bjd Umbry








Bardzo się cieszę, że poznałam Was, dziewczyny, na żywo nareszcie (Makarrena, Lily Leah i Umbra).
Meet był skromny w ludziach (pięć sztuk), za to obfity w lalkach :)
Szkoda, że nie wszystkie chętne osoby dotarły, ale może kiedyś uda się tę ciekawostkę powtórzyć.
Lokal - Awangarda Bis w Olsztynie, to dobry punkt na lalkowe spotkania. Zwłaszcza w soboty o dwunastej, kiedy tłumów nie ma i jest całkiem przyjemnie w środku.

2. Ukończyłam Nicky Lad! Nareszcie! Yeeey!












Czeka na nowy dom.


3. Byule piją piwo! Wiedzieliście? 











Takie toto niby małe, niewinne i wielkookie. Pomyślałby kto ;)
No dobra, wakacje są, ciepło jest...

I tym optymistycznym akcentem kończę, by znów zniknąć stąd na chwilę. Cheers.

3 komentarze:

  1. Spotkanie było super :)

    Twoja Eris jest świetna, aż chcę zapolować na byulkę XD

    Nicky Lad prezentuje się nadzwyczaj zacnie, gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Nicky jest na sprzedaż? Jeśli tak, to jaka jest jej cena? Lala jest śliczna!
    Byulki to niezłe ziółka :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym piwem tak jakoś dorośle Byulka wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)