czwartek, 6 marca 2014

Jabłka w dużej ilości

Kto nie lubi słodyczy? No kto? ;)
Nawet lalki lubią. Tyle, że one nie muszą martwić się o figurę, skubane.


Zrobiłam Apple sesję zdjęciową w sukience w jabłuszka. Taki wiosenny element...
Zamiast pisać (czego ostatnio nie lubię... może mi przejdzie), wrzucę rezultaty zmagań z lalką i aparatem.






Na zdjęcia załapała się także panna Byul. Bezimienna jeszcze. Nie mam pomysłu (jakieś sugestie?)



Zdjęłam jej czapkę i rozprostowałam warkocze. Jest naprawdę urocza.


I tyle na dziś.
Idę poczytać - "Silos" wzywa.

9 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, faktycznie bardzo wiosenna. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miała tematycznie pasować do panny Apple ;)

      Usuń
  2. Wiosna, wiosna :D Apple i jabłuszka :} Super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apple wygląda rewelacyjnie w tej sukience :) z Byulką nie pomogę, najlepsze jest pierwsze co przychodzi na myśl ;) czapę ma boską, moja Amelka by taką nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka była w zestawie, ale prawda - jest boska ;)
      Lepszej bym dla niej nie wymyśliła :D

      Dziękuję za przemiły komentarz ^^

      Usuń
    2. To się postarali :) jak przy MH nie przeszkadza mi artykulacja, mam wrażenie, że platik jest dużo miększy, tak przy Dal strasznie, sztywność ciałka powodowała niemal zgrzyt zębów ;) obitsu jeszcze do końca nie opanowałam, boję się, że zepsuję ;D

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia ! ^^ Co do imienia to co powiesz na Bun, Flan ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajne, krótkie imiona - takie właśnie pasują do Byuli. Dzięki za sugestie (i komentarz z miłym słowem), będę rozważać jeszcze chwilkę i na pewno się zdecyduję :)

      Usuń
  5. Ślicznie Apple swoją sukienusię, piękną zresztą równie jak ona, trzyma :) Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie Bezimiennej Panny Byul (czytam po kolei notki, więc może już 'bezimienna' nie jest) to mi się najpierw tylko Mariolka skojarzyło xD W sumie nie tak źle, lalka wyjątkowa to i imię staje się wyjątkowe ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)