sobota, 29 marca 2014

Nie mam pomysłu na tytuł...


Draculaura/Sophie pofrunęła do Frankfurtu. Mam nadzieję, że nowa właścicielka będzie zadowolona.
To strasznie miłe, kiedy ktoś docenia to, co robisz. Niesamowity zastrzyk energii.

Kasiu - The Ugliest Wife - strasznie Ci (publicznie!) dziękuje za pomoc z etsami!
Dzięki Tobie nie spanikowałam ;)


Miałam też okazję wymacać wczoraj sześć przepięknej urody lalek Blythe u innej Kasi.  To przecudne lalki, warte swojej ceny (chlip!).
Na spotkanie pojechała też moja Pullipa Aniela i Byulka Bezimienna (wciąż, wiem).




Udanej reszty weekendu.
Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)

9 komentarzy:

  1. ojej ile tych panienek juz u ciebie mieszka,cudne foteczki ,kolorowe i cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy! Zawsze pomogę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie dość, że gromadka urocza to jeszcze mają zapewnione wszelkie wygody i smakowitą przekąskę na stole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No staram się, aby gołe nie chodziły, znudzone czy głodne ;)

      Usuń
  4. Ooo! Widzę, że mała Blajtka zaopatruje się w ciuszki u tej samej projektantki, co moje maluchy :) http://lalovo.blogspot.com/2014/03/piekny-dzien-pod-hasem-blythe.html
    Bardzo fajne lale. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, rzeczywiście, nie wiedziałam :) Idę popatrzeć zaraz na bloga :)

      Usuń
  5. Gratulacje raz jeszcze :)

    Dziewczyny wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)