niedziela, 17 marca 2013

Domek dla lalek

Zmobilizowałam się i cyknęłam moją lalkową półkę. Operetta na fotelu - nietoperzu się nie mieści, stoi na innej szafce.
Na fotce reszta Monsterek i moja piękna szafa, która mi G. zrobił. I kanapa z czerwonymi poduszkami, która jest świetna, ale kiepsko wychodzi na zdjęciach.

Będę miała jeszcze stół,a  na nim wkrótce zagoszczą domowe gadżety.

I przyjedzie do mnie nowa Monsterka, wygrana na aukcji allegro.
Tymczasem fotki, dość pitolenia ;]

lalkowa półka - expedity z Ikei mają idealne kształty pod lalkowe pokoje

Roszelka prezentuje suknię od Lalibajki

Spectra z misiem - jestę piratę ;]

4 komentarze:

  1. A którą zamówiłaś teraz :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie przytulnie ,no własnie ktorą teraz masz? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz przyjedzie lalka mieszana - ciałko Ghoulii, a głowa z zestawu "stwórz potwora" - monsterki - szkieletki (ale nie Skelity).
    Plus czerwona peruka. I stojak.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za komentarz :)